flygrädd

usch ! inte kul att flyga. hade först panik och skulle inte på flygget. fick en panik attak och våga inte ens ta mitt lugnande. då är det illa. men kaptenen kom ut och prata med mig och sa att allt var bra, så då blev det lite bättre. när mitt lugnande väl hade kickat igång så gick resten av resan bra och nu är jag här :) har sovit lite, sen har jag varit ute och fikat med maria och sabrina :)

längtar tills kevin är ledig från jobb. då ska vi äta god pizza och mysa :)
håller på att packa upp allt jag hade med mig. massa spännande saker till hemmet... I ROSA !! :D
men så länge jag är lycklig så är kevin lycklig och då kan jag göra nästan vad jag vill :)

ska ner och hälsa på honom och handla lite.

hoppas att alla får en underbar kväll..
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0