Jag saknar dig så mycke

såg bilder på dig och börja gråta igen. kommer det någonsin bli bättre ?
jag skanar dig så mycke och jag kan fortfarande inte förstå.
hur kunde detta hända ? varför du ?
du var den bästa. jag vet att gud ville ha tillbaka sin ängel, för det var vad du var.
men inte än. du var för ung. sitter och tänker tillbaka på alla bra stunder vi haft.
det var aldrig några dåliga. vi har aldrig bråkat.
svårt att förklara vår relation. vi var allt. vi var som syskon fast bästa vänner men vi bråka aldrig.

varje gång jag var ensam hemma kom du, så kolla vi på någon rolig film och åt våra brownies.
Eller så gick vi på BK eller tog en fika. vi hitta alltid på något.
det sköna var att vi bara kunde sitta hemma och bara se en film. eller lyssna på musik. vi behövde inte säga något. det känner bra ändå. ingen pinsam tystnad.
Jag önskar att jag bara kunde få krama dig en sista gång. eller bara ha en sista tekken 3 turnering.
Jag saknar dig så mycke.  Jag älskar dig mer. men jag vet att vi kommer ses igen. då tar du första rundan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0