känner mig jätte trög

När man klickar runt och kollar andras bloggar ser de så "proffsiga" och fina ut medans min är en enkel tråkig blog. försöker klicka runt och lära mig hur man ändrar men då hittar jag det inte på min blogg sen. jätte kompliserat det här.
Min galaxy tab är inte heller snäll mot mig. kan inte lägga upp bilder på min blogg via den :/ jobbigt vet ni. men kommer på en lösning till allt till slut.

idag var vi på ett köpcenter men den största mat affär jag någonsin sätt. wow säger jag bara.
hitta kräftor tillsist och hummer. de har så mycke där :) och så billigt det var. jätte billigt med kött. när vi flyttat nästa vecka ska vi åka dit och storshoppa. can't wait :)
vi ska självklart köpa en gill också. ska bli så kul.
gud va jag längtar :)

nu ska jag ta en runda med Buby sen blir det att nörda lite mer framför datorn.


puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0