Nu är det inte långtid kvar

idag har man en del att göra..
vill ut o shoppa lite oxå..

Idag ska jag:

upp på vinden och hämta saker
packa
färga håret
städa
shoppa :P
ringa lite samtal

saken är den att jag är en mycket lat människa och orkar inte :P
jag har sakt att jag ska färga håret i en vecka nu men orkar inte :P
men det andra fixar jag.
eller shoppa kommer jag oxå vara för lat till.
för jag vill till Entré och det är lite långt :P
får se om jag orkar senare.

igår blev det jätte god mat.
räkmacka till förrätt sen vinkokt lax med pasta, feta ost och tomat till huvudrätt sen orka ingen efterrätt :P
men jag åt en prinsessbakelse :D

men om man skulle börja med det man skulle göra kanske.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0