skäms på mig

jag vet att jag inte riktigt håller vad jag lovar när det kommer till bloggen. men nu ska jag försöka bättra mig.
igår var det kräftskiva och gud va gott det var. kommer dock köpa flera. bryr mig inte om vad det kostar.
Det blev en del drickandes igår men inte så mycke för mig och mamma. vi var ganska lugna :)
Jonas och lizzy sov över här och snart ska alla 4 ut och gå. jag stannar hemma.
så fort mamma säger att vi ska ut och gå så blir jag inblandad men det är för kallt. tänker stanna inne :)

annars vet jag inte vad som händer idag. shopping kanske ? kl e ju nästan bara 1 och det är måndag, känns som söndag :/

men får väl uppdatera. nu blir det en varm dusch :)

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0