tar det aldrig slut ?



är fortfarande det sjuk och det känns inte som att det blir bättre :/
jobbade på båten igår sen skulle jag vara PR men fick (tack och lov) gå hem. kände mig inte frisk och nu känner jag mig bara mer sjuk. snorig, hostar slem, svettig och allmänt äcklig. känner mig jätte äcklig som säger det men så är sanningen. är man sjuk så är man.

idag blir en dag hemma med min babe. ska bara kolla film, äta onyttigheter och inte göra något. ska dricka massa te. i morgon ska man återgå till jobb men är dock i baren. skönt :) behöver man inte prata så mycke. bara le :)

ska väl kunna uppdatera med några bilder lite senare.

XO

Kommentarer
Postat av: JRichie

sv: omg känner mig så dum.. ja vet inte ens vad jag skrev till dig HAHA! Skicka det ja skrev i ditt inlägg, så att jag kan svara!:D

2011-07-10 @ 14:43:08
URL: http://houseofjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0