bättring ska ske...

man kan ju alltid hoppas :P
sitter bara och tar det lugnt framför datorn just nu. lyssnar på skön musik. gud verkligen älskar pitbulls nya almbum. han vet verkligen hur man gör musik :)

börjar jobba kl 14 idag. båtparty. de kommer ta livet av mig. runt 250 personer X(..
alla med fri bar och en ensam bartender :'(
sen kanske jag jobbar i baren på Mtv på kvällen.
får ser hur det blir. just nu ska jag bara jobba ihop massa pengar.
haha för jag e så duktig. tyckte att jag hade sparat ihop för mycke sist.
så jag hade lite semester och jobbade inte så mycke. ist spendera jag pengarna ;)
nu är det dags att jobba ihop det ist..

OMG glömde totalt att berätta..
har köpt det SNYGGASTE skorna. måste bara ta bild och lägga upp. höga, blommiga. Love them !!

Men känner att jag måste äta något nu och dricka lite te, även om det är runt 30 grader varmt.


Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0