det blir ju aldrig som man tänkt sig...

tänkte vara jätte duktig igår och ta massa bilder till bloggen från båtparty, men det hände ju inte.
tog en bild på lite alkohol. det var det...
men det är svårt att ta bilder när man jobbar och det är mycket att göra :/
kanske nästa vecka när Maria är tillbaka ;)

Nu har jag varit ute med hunden. ska hoppa in i en dusch, sen ska jag väcka Kevin så att vi kan åka ut och shoppa :)
känner att jag behöver det för att vara lycklig.
sen ska vi stor handla också.
vi har lite att göra före han börjar jobba.

idag jobbar jag i baren så jag hoppas på att få driks ;)
kom igen nu alla som läser ;)

vet ni vad det är för dag i morgon ?
det är en ledig dag! (hoppas jag)
men troligen inte :/


men men , jag ska kila in i duschen. ska försöka ta bilder idag :P
hörs sen.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0