hoppsan...

Vad dåligt det gick med att skriva igår...
var så skönt med en ledig dag. på kvällen gick vi till Cafe opera och åt en god middag.

idag har jag äntligen blivit en spansk medborgare. gud va jobbigt det var.
fram och tillbaka hela tiden. men äntligen klart.
sen har vi gjort lite andra saker också men det är hemligt ;) tänke jag inte berätta.
jo, när tiden är inne ;) mohaha.. Nyfikna ?

Idag är jag i baren med MARIA wieee :D
vi ska köra den rockiga looken. så får väl börja med allt så jag hinner ta en bild och lägga upp.

ska lägga upp bild på maten jag gjorde igår också, eller lunchen.
men det tar vi senare. nu ska jag gå o handla lite så jag kan göra en stor baguette och jag hoppas att ni får en jätte trevlig dag :)


xx Jenna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0