missing

Gud vad jag saknar julen. det mörka vädret utanför, kylan, snön, familjen alla jul program och godis.. ååhh saknar allt som har med julen att göra. här nere är det sommar året om och det verkar inte fira jul här nere. Hög tider är något dem firar, jag vet inte hur många kanariska dagar dem har. röda dagar man festar på. men ingen jul.

nu är frågan: hur länge ska man stanna ? saknar ju sverige men jag kan inte leva där. men jag saknar vintern. köpenhamn. kommer jag hem blir det nog köpenhamn. det är så underbart och speciellt under vintern. helt otroligt vilken jul känsla jag har. men det får jag varje år. jag ska försöka göra så bra jag kan med det här lilla hemmet :)

ska ut med hunden nu sen blir det iväg på massage :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0