The end is near

Tror att jag ska leta en ny blogg. känner inte att det händer så mycke här på blogg.se
man får väl leta sig fram till "sin" blogg, som passar en själv.
har ni några tips om bloggar man kan kolla in ?

idag ska jag kolla om jag kan vara ledig. känner att bara ta det lugnt idag. orkar inte jobba.
som vanligt är det jätte varmt så jag vill inte gå ut. men det är som en söndag idag och allt stänger runt 4 så måste ut och handla in lite till middagen. måste få mat i magen.

det blir mackor med avokado och räkröra,
smörstekt potatis i havssalt och ungns stek med blåmögelostsås
och till efterrätt tänkte jag göra brownies med vanilj glass och färska jordgubbar.
mums.. känner för att lägga ner lite extra tid idag. jag gör ju aldrig det längre. blir bara något snabbt. men nu jävlar :P hehe...

ska klä på mig lite sen gå in och handla. om jag orkar ska jag lägga upp bilder. men som vanligt är jag för lat :)


pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0