12/9-11

jag vet att jag inte skrev igår. men det var söndag. vi sov hela dagen sen skulle jag varit ledig men så blev det inte. men skit i det. jag kännar ju en massa pengar :D
jobbar idag med. jobbar mycke nu men det gör mig inget alls :D
i morgon ska vi åka till en mat affär som heter al campus. den är jätte stor :D wiie gillar vi :) stor handla. sen ska jag fixa mina naglar nån dag och nästa vecka blir det väl shopping i las palmas. lite nya kläder, saker till hemmet m.m.
skönt att jobba igen :)

Det är skönt att bo hör ute på green sea. inga affärer nära vilket gör att jag inte går och köper en massa onödigt skit :) saker jag ska köpa är en ny kamera med större minne och en ny dator vill jag oxå ha :)

men nu. puss på er så ska jag skriva mer sen. försöka iaf :P kevin kommer snart och då blir det poolen sen mat. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0