Back in copenhagen

Wohaaa it's cooooold. snöar massor. har inte haft internet på min tablet och inte riktigt varit på datan så inte så mycke skrivandes har det blivit.

landade igår 00:10, trodde jag skulle frysa ihjäl när jag kom från den sköna värmen. men det var iaf inte så mycke inatt men nu när jag vakna snöar de för fullt och har gjort hela morgonen så här är massor. Jätte fint att kolla på men kommer inte gå ut i de :D

Känns som att jag och elektronikprylar inte fungerar ihop. ville ta en bild på snön och lägga upp men kommer inte in på Blogg.se men min tablet och försöker lägga in alla bilder från min kamera till datorn men den reagerar inte. så sorry but no pics.

Har en lite lugnande känsla idag. igår var en jätte jobbig dag. men idag känner lite bättre. Familjen, julstämning, snö och morgon kaffe :) nu ska jag kolla va tarotkorten har att säga mig. Hoppas på det bästaannars går jag och lägger mig igen.

puss på er alla och god ju. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0